Vergaderen

Haddock Amsterdam is een unieke en inspirerende locatie om te vergaderen, een workshop of een zakelijk evenement. Met onze diverse ruimtes kunnen wij van kleine tot grote groepen iets voor jullie betekenen. Hieronder beschrijven wij in het kort de mogelijkheden en de standaard prijzen, maar wij kijken altijd graag met jullie mee naar een offerte op maat. Bij Haddock kan (bijna) alles!

JANSEN&JANSSENZAAL

Zaal van 50m². Voorzien van een beamer (HDMI-aansluiting), beamer, gratis Wi-Fi en microfoon. Diverse opstellingen mogelijk zoals theateropstelling, u-vorm of blokvorm.
Makkelijke parkeren (tot gratis 35 parkeerplekken) en direct naast de A10 gelegen.
Zaal zal worden voorzien van een bar met frisdrankkoeling en koffie / thee in buffetvorm. Uitbreiding mogelijk met lunch en/of afsluiten met een borrel.
Gebruik van de ruimte heeft een minimale besteding van 350 Euro, waarvan 100 Euro ombouw-/opruimkosten in de tijdslots van 10:00 – 14:00 uur of van 15:00 – 19:00 uur. Overige tijdslots zijn in overleg zeker bespreekbaar, maar kunnen extra kosten aan verbonden zijn.

KUIFJEZAAL

Deze zaal is 100m². Voorzien van een beamer (HDMI-aansluiting), beamer, gratis Wi-Fi en microfoon. Diverse opstellingen mogelijk zoals theateropstelling, u-vorm of blokvorm.
Makkelijke parkeren (tot gratis 35 parkeerplekken) en direct naast de A10 gelegen.
Zaal zal worden voorzien van een bar met frisdrankkoeling en koffie / thee in buffetvorm. Uitbreiding mogelijk met lunch en/of afsluiten met een borrel.
Gebruik van de ruimte heeft een minimale besteding van 950 Euro, waarvan 300 Euro ombouw-/opruimkosten. De minimale besteding geldt binnen onze reguliere openingstijden van 12:00 – 20;00 uur. Buiten deze tijden is de Kuifjezaal zeker ook beschikbaar, maar zal er een aangepaste minimale besteding gelden. Meer informatie hierover willen ontvangen? Neem dan contact met ons op via de mail of bel naar 020-66633315.

EXCLUSIEF

Onze locatie is exclusief af te huren. Deze bestaat uit ons regulier restaurantgedeelte en eventueel een uitvalbasis naar onze aparte zalen. Maandag tot en met donderdag: minimale besteding van 3000 Euro, waarvan 1000 Euro ombouw-/opruimkosten. Deze bedragen gelden voor de gehele dag, mocht je de aanvraag willen plaatsen voor een dagdeel, dan maken wij graag een passende offerte voor jullie. Ook is onze locatie natuurlijk te huren op de vrijdag, zaterdag en zondag voor een zakelijk evenement.
Voorzien van een beamer (HDMI-aansluiting), beamer, gratis Wi-Fi en microfoon. Diverse opstellingen mogelijk zoals theateropstelling of u-vorm.
Makkelijke parkeren (tot gratis 30 parkeerplekken) en direct naast de A10 gelegen.
Zaal zal worden voorzien van een bar met frisdrankkoeling en koffie / thee in buffetvorm. Uitbreiding mogelijk met lunch en/of afsluiten met een borrel.

 

Wil jij direct jouw aanvraag bij ons plaatsen? Hier vind je ons aanvraag formulier.